czwartek, 19 lutego 2015

Osuwisko III: Anonim

Jakiś czas temu magazyn muzyczny Kilof zaproponował mi skompilowanie podcastu, słuchowiska, selekcji - jak zwał... Ma pojawić się w najbliższym numerze, wraz z pozostałymi Osuwiskami. Bardzo mi miło. Zapraszam do posłuchania.

-------------
Jest to selekcja numerów, które w większości osłupiły mnie od pierwszego przesłuchania, po czym przeszły próbę czasu. Nie ma tu przypadków.
Starałem się być nieoczywisty w kontekście tego, co sam tworzę. Przy okazji przemyciłem do selekcji 3 utwory z własnych, bardzo różnych projektów (Open Source, współpraca z Gigapremą, Haronim).
Metodę obrałem luźną. Jednak można powiedzieć, że pierwsza połowa jest bardziej elektro-akustyczna, po której wchodzą dźwięki bardziej elektroniczne i syntetyczne. Z grubsza.

Dzięki dla magazynu Kilof za zlecenie i motywację.
Dzięki dla Jarka i Barteza - moich ziomów z Open Source - bo jest w selekcji kilka groovów, które poznałem dzięki nim.

Miłego odsłuchu.
Anonim (aka Szczeniak Światła)
------------


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz